سورس برنامه نویسی زبان سی پلاس

حل سوالات درس مبانی و برنامه نویسی زبان سی c++ پلاس

سورس برنامه نویسی زبان سی پلاس

حل سوالات درس مبانی و برنامه نویسی زبان سی c++ پلاس

الگوریتم دو متغیر از ورودی دریافت و پس از جابجایی محتویات ان دو مقادیر جدید را در خروجی چاپ کنید


(برای دریافت به ادامه مطلب مراجعه فرمایید)
برچسب ها:

فلوچارتی رسم نمائید که دو عدد از ورودی دریافت کرده سپس ...
~gmohamadi/UOK/.../Session%203(Algorithms).pptx

دانشجو پس از مطالعه این فصل باید بتواند: مقدمه ... سپس با استفاده از یک متغیر کمکی محتویات این دو عدد را جابجا می‌کنیم : 12. 15. temp ... 3ـ فلوچارتی رسم کنید که سه عدد Third , second, first را از ورودی دریافت کرده، محتویات آنها را جابجا نموده، حاصل را در خروجی چاپ کند. ... 1- فلوچارتی رسم کنید که عددی را از ورودی دریافت کرده، قدر مطلق.
[PPT]جزوه درس برنامه نویسی شی گرا- کامل- نسخه نهایی - cmsmaster
index.php/.../83_e5bb62285b8211e7175a36b75ba0e310
فلوچارتی رسم نمائید که دو عدد از ورودی دریافت کرده، سپس محتویات دو عدد را بدون ... فلوچارتی رسم کنید که عددی را از ورودی دریافت کرده سپس تعداد ارقام آن را شمرده در خروجی چاپ .... به منظور دریافت مقادیر برای متغیرها در ضمن اجرای برنامه از صفحه کلید، از cin ..... از typedef می‌توان برای تعریف نوع داده‌های جدید که معادل نوع داده‌های موجود باشد ...
wellcome your to blogfa
مثال : الگوریتمی بنویسید که دو عدد از ورودی دریافت شود و سپس تعیین شود که مجموع دو عدد ... 50 است " بلی می شود لذا محتوای sum در خروجی چاپ خواهد شد و الگوریتم به پایان می رسد. ... اگر A < C است مقادیر آنها را جابجا کن ..... دقت کنید که متغیر counter در قسمت شرط حلقه ، یک واحد اضافه می گردد سپس مقدارش با عدد 10 مقایسه می گردد.
تمرینات مربوط به درس مبانی کامپیوتر - ترفندستان
 ... › مقالات حوزه‌ی فناوری
۱۱ خرداد ۱۳۸۶ ه‍.ش. - در اینجا من در یک پست سوالات را می زنم و در پست دیگر جواب آنها .... امیدوارم خودتون ... حاصل را در خروجی چاپ کند. 4- الگوریتمی بنویسیدکه دو عدد از ورودی دریافت کرده، سپس محتویات دو عدد را بدون استفاده از متغیر کمکی جابجا کند. ... 1- فلوچارتی رسم کنید که عددی را از ورودی دریافت کرده، قدر مطلق عدد را در خروجی چاپ کند.
سه الگوریتم " فوری " - انجمن تخصصی سافت گذر
forum338/thread1643.html
۲۸ بهمن ۱۳۹۰ ه‍.ش. - 3- الگوریتمی بنویسید که عدد x را دریافت و مقلوب آن را در خروجی چاپ کند ... الگوریتم های جابجایی! ... که دو عدد را از ورودی دریافت کرده و بدون استفاده از متغیر کمکی آن دو را ... میکنیم و محتویات a را به temp میفرستیم بعد b را به a انتقال میدیم .... دو متغیر a یا b درون اون قرار بگیره و بعد با مقدار جدید جایگزین بشه!
جابجایی دو متغییر بدون استفاده از متغییر کمکی [بایگانی] ...
/archive/index.php/t-2133.html
۱۸ شهریور ۱۳۸۲ ه‍.ش. - 47پست - ‏13 نویسنده
بنابراین برای دوستان قدیمی نیست :wink: چطور جای دو متغییر را بدون ... shaniaki جان بهتره موضوع جدید رو در تاپیک جدید عنوان کنیم. .... در زبان اسمبلی برای درست کردن یک شرط از دو دستور Cmp و Jump استفاده میشه و برای فهمیدن آن شما یک ..... الگوریتم بدست آوردن مقادیر Max و Min که ارائه کردم کمی توجه کنید و ...
[PPT]اسلایدهای قسمت سوم:نسخه جدید - bohlooli.ir
/courses/files/Mabani-Part3.ppt
بخشی از کامپیوتر است که جهت بکارگیری سخت افزار، فرمان دادن و هدایت آن مورد استفاده قرار .... الگوریتمی بنویسید که اعداد زوج دو رقمی را چاپ کند. ... مقدار و یا متغیری است که پس از اجرای دستورات حلقه با شمارنده حلقه مقایسه می گردد و ... مثال: فلوچارتی رسم نمائید که دو عدد از ورودی دریافت کرده سپس محتویات دو عدد را با هم جابجا ‌نماید.
[PPT]الگوریتم و فلوچارت
/download/7249555864609689500/مقدمه-الگوریتم.ppt
فلوچارت مجموع سه عدد. مثال: فلوچارتی رسم نمائید که دو عدد از ورودی دریافت کرده سپس. محتویات دو عدد را با هم جابجا ‌نماید. برای حل این مسئله b , a را دو متغیر که در آنها دو ...
[PDF]تنها-جزوه کامل [Compatibility Mode].pdf
/تنها-جزوه%20کامل%20%5BCompatibility%...
... را در اﻠﮕﻮر ﺘﻢ ﺑﮑﺎر ﺑﺒﺮد . داﻧﺷﺟﻮ ﭘﺲ از ﻤﻄﺎﻠﻌﻪ اﻳﻦ ﻓﺼﻞ ﺑﺎﻳﺪ ﺑﺘﻮاﻧﺪ ... اﻠﮕﻮرﻳﺘﻣﻲ ﺑﻨﻮﻳﺳﻴﺪ ﻜﻪ دو ﻋﺪد از ورودی درﻳﺎﻓﺖ ﻜﺮدﻩ ﻤﺟﻣﻮع. دو ﻋﺪد را ﻤﺤﺎﺴﺒﻪ و ﭼﺎپ ﻧﻣﺎﻳﺪ . ﺧﺮوﺠﻲ ﻫﺎ ... ﻤﺤﺘﻮﻳﺎت دو ﻋﺪد را ﺑﺪون اﺴﺘﻔﺎدﻩ از ﻤﺘﻐﻴﺮ ﻜﻣﻛﻲ ﺠﺎﺑﺟﺎ ﻜﻨﺪ .... ﻓﻟﻮﭼـﺎرﺗﻲ رﺴـﻢ ﻜﻨﻴـﺪ ﻜـﻪ ﻋـﺪدی را از ورودی درﻳﺎﻓـﺖ ﻜـﺮدﻩ ﺴـﭙﺲ ﺗﻌـﺪاد ارﻘـﺎم ا ٓ ن را ..... ﻜﺎﻤﭙﻴﻮﺗﺮﻫﺎی ﻧﺳﻞ ﺠﺪﻳﺪ را ﺑﺎ ﻜﺎﻤﭙﻴﻮﺗﺮﻫﺎی ﻧﺳﻞ ﻘﺪﻳﻢ ﻤﻗﺎﻳﺳﻪ ﻜﻨﺪ ..... ای ﺑﻨﻮﻳﺳﻴﺪ ﮐﻪ دو ﻤﺘﻐﻴﺮ ﺻﺤﻴﺢ ﺑﺎ ﻤﻗﺎدﻳﺮ.
[PDF]ﻣﻘﺪﻣﻪ
.../1025-c36f9a0453edb8c3f26018a317c3284e-downlo...
اﯾﻦ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ ﻧﻮﯾﺲ اﺳﺖ ﮐﻪ ﻣﯽ ﺑﺎﯾﺴﺖ ﺑﻪ ﺻﻮرت دﻗﯿﻖ ﻧﺤﻮه رﺳﯿﺪن ﺑﻪ ﺧﺮوﺟﯽ ﻣﻄﻠﻮب را ... ﻣﻐﺰ اﺻﻠﯽ ﮐﺎﻣﭙﯿﻮﺗﺮ اﺳﺖ ﮐﻪ اﻋﻤﺎل اﺻﻠﯽ ھﻤﭽﻮن ﺟﻤﻊ، ﺿﺮب، ﺗﻔﺮﯾﻖ، ﺗﻘﺴﯿﻢ، ﻣﻘﺎﯾﺴﻪ دو ﻣﻘﺪار و ... در آن ..... ﺗﯽ رﺳﻢ ﻧﻤﺎﺋﯿﺪ ﻛﻪ دو ﻋﺪد از ورودی درﻳﺎﻓﺖ ﻛﺮده ﺳﭙﺲ. ﻣﺤﺘﻮﻳﺎت دو ﻋﺪد را ﺑﺎ ھﻢ. ﺟﺎﺑﺠﺎ. ﻧﻤﺎﻳﺪ. ﺑﺮای ﺣﻞ اﻳﻦ ﻣﺴﺌﻠﻪ b , a. را دو ﻣﺘﻐﯿﺮ ﻛﻪ ... ﭼﺎپ ﻣﯽ ﺷﻮد. ﻣﺜﺎل : ﻓﻠﻮﭼﺎرﺗﻲ رﺳﻢ ﻛﻨﯿﺪ ﻛﻪ دو ﻋﺪد از ورودی درﻳﺎﻓﺖ ﻛﺮده ﺑﺰرﮔﺘﺮﻳﻦ ﻋﺪد را ﭘﯿﺪا ﻛﺮده در ...

(برای دریافت به ادامه مطلب مراجعه فرمایید)
 کلیک کنید
پسورد:  da4wd6aw4d8a

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.